Omgaan met oplopende frustraties
Goed handelen in situaties met frustraties en agressies. Dat is belangrijk in het zwembad. Met deze opleiding vergroot jij je kennis en vaardigheden. Dat maakt je werk zoveel fijner!
Dit ga je leren
Deze opleiding bied je inzicht en vaardigheden om goed te handelen in situaties met frustraties en agressie. Je ontdekt meer over je eigen gedrag en de impact hiervan op een ander. Daarnaast leer je welke invloed je kan hebben om te voorkomen dat situaties escaleren en om te de-escaleren. Je oefent met praktijksituaties en doet ervaringen op die aansluiten bij jouw situatie.
Na het volgen van deze opleiding weet je:
- Wat agressie is.
- Wat de oorzaken zijn van agressie.
- Wat agressie doet met jou als persoon.
- Hoe je kan omgaan met agressie en (oplopende) frustratie.
Zolang duurt deze opleiding
Deze opleiding duurt 1 dagdeel. Voorafgaand aan de lesdag bestudeer je de e-learning Omgaan met oplopende frustraties en maak je een inleveropdracht.
Dit is je resultaat
Na afronding van deze cursus krijg je een Bewijs van Deelname. Deze opleiding is onderdeel van de opleiding Lifeguard (CE1)
Vereiste voorkennis
Geen voorkennis vereist. Je moet wel voorafgaand aan de lesdag de e-learning Omgaan met oplopende frustraties volgen. Deze sluit je af met een inleveropdracht. Deze gebruiken we om meer inzicht te krijgen in jouw situatie, zodat de training zo optimaal mogelijk aansluit bij jouw wensen, behoeften en eventuele uitdagingen.
Na deze opleiding is dit ook interessant
- Lifeguard (CE1)
- Begeleider zwemactiviteiten (CE2)
- Lesgever Zwem-ABC (CE3)
- Leidinggeven in het zwembad (CE4)
- Zwemmend redden voor Zwembaden
- EHBO
- Gastvrijheid
"*" geeft vereiste velden aan
MAATWERK NODIG? NEEM CONTACT MET ONS OP
Versterk jouw team, bedrijfsvoering en positie in de markt met opleidingen van ZwemNetwerk. Onze trainers en adviseurs staan voor je klaar. Met de beste aanbiedingen en oplossingen voor jouw organisatie.